Asistentka obchodního oddělení

plný úvazek

vyřizování administrativy,pošty a objednávek dopravy

Obor: administrativa
Praxe v oboru: min. 1 rok
Místo výkonu: Kamenný Újezd, Ampara, České Budějovice

Požadujeme

- základní znalost anglického jazyka
- uživatelskou znalost práce na PC, dobrou znalost MS Outlook, MS Office.
- schopnost vést samostatnou obchodní korespondenci
- komunikativnost, reprezentativní jednání, spolehlivost, samostatnost, flexibilitu a odolnost vůči stresu
- Praxe s programem Helios Orange a RALLTRANS velkou výhodou
- minimálně středoškolské vzdělání s maturitou

Nabízíme

- HPP
- Nástup možný ihned
- Mzda od 19.tis + 5.000,- osobní ohodnocení

Vaše mzdové ohodnocení bude činit:

19 000 - 24 000 Kč

Mám zájem o nabízenou pozici

Poslat odkaz na e-mail

Máte zájem?

▴ výpis pozic

Aktuality

Buďte s námi v kontaktu
...... a dostávejte informace o pracovních nabídkách jako první. Chcete-li být v každodenním kontaktu a vědět co se chystá, staňte se našimi fanoušky na facebooku nebo twitteru. Přihlašte se jako fanoušci a dostávejte obsah, který nikde jinde nenajdete.

Pro českou výrobní společnost hledáme šikovnou asistentku.
Pro českou výrobní společnost, se sídlem v Kamenném Újezdu (u Českých Budějovic) hledáme Asistentku. Administrativa, objednávky doprav, správa budov.
Stáhněte si: Pracovní pozice - Asistentka. (126 kB)